1. variants: bagāžniekā.
Tātad, pirmais veids ir pārvietot velosipēdu automašīnas bagāžniekā.
Ja vieta automašīnā to atļauj, tad nolaidiet automašīnas aizmugurējos sēdekļus, noņemiet priekšējo riteni no velosipēda, pagrieziet stūri un ielieciet to bagāžniekā.
Ja nav iespējams nolaist sēdekļus, tad no velosipēda noņemiet arī aizmugurējo riteni un sēdekli, tādā gadījumā viss tiks ievietots vienkārši vienā bagāžniekā.
Izmantojot šo pārvietošanās metodi, ir vērts atzīmēt, ka velosipēds jānovieto ar transmisiju uz augšu, lai nesabojātu slēdzi.
2. variants: salonā.
Jūs varat arī ievietot velosipēdu automašīnā. Tomēr jāpatur prātā, ka, visticamāk, pēc šādas transportēšanas interjers būs jātīra.
Lai izmantotu šo metodi, jums jānoņem arī priekšējais ritenis un velosipēda sēdeklis. Labāk būs vai nu pārklāt automašīnas aizmugurējo sēdekli ar kaut kādu audumu, lai to nesabojātu un nesasmērētos, vai arī izmantot velosipēdu (velosock.com), kas ir vienkāršāks un praktiskāks.
Gadījumā, ja jūsu automašīnas aizmugurējie sēdekļi ir aizņemti, varat papildus noņemt arī aizmugurējo riteni un novietot velosipēdu uz automašīnas priekšējā sēdekļa.
3. variants: uz jumta.
Daudz ērtāk ir tomēr velosipēdus pārvadāt, izmantojot īpašus stiprinājumus uz automašīnas jumta. Izmantojot šo metodi, jūs varēsiet vienlaikus pārvadāt līdz 3 velosipēdiem. Bet šāda veida transportam jums būs nepieciešams jumta šķērsstieņi , kā arī paši velosipēdu turētāji. Turētājus var iegādāties daudzviet, bet jumta bagāžnieks automašīnai tiek izvēlēts individuāli konkrētai automašīnai.
Bet, neskatoties uz to, ka šī velosipēdu pārvadāšanas metode ir ērtākā no iepriekšminētajām, diemžēl tai ir savi trūkumi. Pirmkārt, velosipēda pacelšana uz automašīnas jumta kādam var būt diezgan liels izaicinājums, it īpaši, ja jums ir garš auto. Otrkārt, mainās automašīnas aerodinamiskās īpašības un pastāv ātruma ierobežojumi: parasti nav ieteicams pārsniegt ātrumu 120 km / h, bet tas ir atkarīgs no konkrētā bagāžnieka, kas noteikts instrukcijās. Treškārt, vadītājam jāņem vērā izmaiņas automašīnas izmēros.
4. variants: uz piekabes.
Visērtākais variants, iespējams, ir velosipēdu pārvadāšana no automašīnas aizmugures, izmantojot kronšteinu, kas uzstādīts uz sakabes āķa. Šajā gadījumā jums nebūs jāpierod pie ievērojami mainītajiem automašīnas izmēriem, un jūs varat pārvietoties bez ātruma ierobežojumiem, un jums nevajadzēs celt smagus velosipēdus augstu. Bagāžas nodalījuma versijas ir no 2 līdz 4 velosipēdiem. Ja jums ir hečbeks, krosovers vai universāls, tad, lai piekļūtu automašīnas bagāžniekam, tiek nodrošināta bagāžas nodalījuma stiprinājuma slīpa pozīcija, lai varētu atvērt automašīnas bagāžnieka vāku. Vienīgais trūkums ir tas, ka velosipēdi var kļūt diezgan netīri, ja netīrumi lido no zem riteņiem.
Lai jums patīkams un ērts ceļojums!